Siste nytt
Det er på tide å bytte ut gamle vaner med AI i kundeservice
Kundeservice har alltid vært en viktig del av enhver virksomhets...
Les merHva er egentlig Klaus? Og hvorfor er QA så viktig?
Zendesk har tatt et stort steg mot å forbedre kvaliteten...
Les merZendesk AI-agenter
Kunstig intelligens revolutionerer kundeservice med Zendesk AI-agenter Zendesk har introdusert...
Les merAI i kundeservice: Hva har vi lært det siste året, og hva bringer fremtiden?
Kunstig intelligens (AI) har revolusjonert måten vi lever og jobber...
Les merFrokostseminar: AI i kundeservice
Hva skjer egentlig i AI-verdenen innen kundeservice? – Få svarene...
Les merNøkkel-KPIer for å måle suksess med automatisering i kundeservice
Har du allerede integrert automatisering i kundestøtten din? Flott! Men...
Les merFlere og flere går for AI – hvorfor gjør ikke du?
Kundeservicedagene 2024 har vist det: AI er ikke lenger et...
Les merKundeservicedagene 2024: En Suksess for Complit!
Complit jubler over en strålende opplevelse på Kundeservicedagene 2024, der...
Les merBabelforce: En kraftfull løsning for kontaktsentre
Babelforce er en ledende leverandør av skybaserte kontaktsenterløsninger. De tilbyr...
Les merTalkdesk Webinar: Neste generasjons kontaktsenter
Er du klar til å revolusjonere bedriftens kontaktsenter? Bli med...
Les merHvordan kundeservice kan bidra til å realisere FNs bærekraftsmål
FNs bærekraftsmål (ESG) er en ambisiøs plan for å ta...
Les merBli bedre kjent med Talkdesk sin GenAI-løsning
Talkdesk er en ledende leverandør av skybaserte kontaktkentsenterløsninger. De tilbyr...
Les merHvordan velge den beste kundeserviceplattformen for din bedrift
I en verden der kunder har uendelige valgmuligheter, er god...
Les merHvordan velge riktig Zendesk-pakke for din bedrift
Zendesk tilbyr et bredt utvalg av pakker for å passe...
Les merZendesk Marketplace: En skattkiste av apper for å forbedre din kundeservice
Zendesk Marketplace: En skattkiste av apper for å forbedre din...
Les merZendesk AI: Fremtidens kundeservice
Kundeservice har alltid handlet om å gi den beste mulige...
Les merVi gleder oss til Kundeservicedagene 2024
Vi i Complit holder stand ved Kundeservicedagene 2024, som arrangeres...
Les merCX trender 2024 – rapporten er klar!
Zendesk er tilbake med den sjette årlige CX Trends-rapporten. I...
Les merCX trender i 2024: Personlig, bærekraftig og teknologidrevet
Kundeopplevelse (CX) er viktigere enn noen gang før. Forbrukere er...
Les mer6 måter å øke produktiviteten i kontaktsenteret med AI og automatisering
Moderne teknologi har revolusjonert måten bedrifter driver kontaktssentre på. Med...
Les merVel overstått frokostseminar om AI i kundeservice
Takk til alle som deltok på frokostseminaret: Hvordan AI revolusjonerer...
Les merZendesk Webinar: Unlocking CX Excellence
Unlock your CX excellence Et webinar der eksperter fra Zendesk...
Les merCSAT og KPI: Hvorfor er de viktige for kundeservice?
CSAT og KPI: Hvorfor er de viktige for kundeservice? Kundeservice...
Les merStolt sponsor av Zendesk Showcase – Stockholm
Kundeservice er i stadig utvikling, og AI-teknologi har raskt blitt...
Les merHvordan Chatbots og AI forsterker kundeopplevelsen
Chatbots har i løpet av de siste årene blitt en...
Les merKostnadsfri Kundeservice-analyse
I dagens konkurranseutsatte forretningsverden er kundetilfredshet og kundeopplevelse avgjørende faktorer...
Les merEksepsjonelle kundeseopplevelser
Et kvalitetsbevisst kundeserviceavdeling er hjørnesteinen for enhver vellykket virksomhet. Evnen...
Les merZendesks rapporterings- og analysefunksjoner
Zendesk er en kraftig kundeservicesoftware som lar deg kommunisere med...
Les merGod kundeservice er avgjørende
God kundeservice er avgjørende for enhver bedrift. Kunder forventer å...
Les mer5 grunner til å velge Zendesk
Zendesk er en ledende plattform for kundeservice og salg som...
Les merHva er egentlig User Experience (UX)?
User Experience (UX) er avgjørende for enhver bedrift som ønsker...
Les mer