Complit AS

Vel overstått frokostseminar om AI i kundeservice

Takk til alle som deltok på frokostseminaret: Hvordan AI revolusjonerer kundeservice

Complit arrangerte i tirsdag denne uken et frokostseminar med tema «Hvordan AI revolusjonerer kundeservice». Det ble holdt på Rebel i Oslo, og vi er kjempetakknemlig for at så mange møtte opp og delte denne morgenen med oss.

Til venstre: Mischa Meyer fra Zendesk. Til høyre: Henrik T. Klemetsen fra Simplifai

Første foredragsholder var Mischa fra Zendesk. Mischa snakket om hvordan AI kan brukes til å forbedre kundeopplevelsen. Hun viste eksempler på hvordan AI kan brukes til å personalisere kundeinteraksjoner, forstå kundebehov og forbedre kundetilfredsheten.

Vår andre foredragsholder var Henrik fra Simplifai. Henrik snakket om hvordan AI kan brukes til å automatisere kundeserviceoppgaver. Han viste eksempler på hvordan deres løsning kan brukes til å svare på spørsmål, løse problemer og håndtere massive mengder med dokumenter nærmest problemfritt.

Vår egen Administrerende Direktør, Stig Carlsen snakket om plassen AI allerede har fått i kundeservicebransjen og viktigheten av å tørre å teste det, feile og lære av det.

Vi er veldig fornøyde med oppmøtet og tilbakemeldingene fra deltakerne. Det var tydelig at AI er et tema som er både aktuelt og viktig for bedrifter som ønsker å forbedre sin kundeservice.

Vi vil holde denne type frokostseminarer oftere for å skape en arena for kunnskapsdeling innen kundeservice. Vi håper at dette vil bidra til å fremme utviklingen av kundeservicebransjen i Norge.

Noen av de viktigste innsiktene fra seminaret:

  • AI kan brukes til å automatisere kundeserviceoppgaver, slik at kundebehandlere kan bruke tiden sin på mer komplekse og krevende oppgaver.
  • AI kan brukes til å forbedre kundeopplevelsen, slik at kunder får en mer personlig og relevant service.
  • AI kan brukes til å redusere kostnader, slik at bedrifter kan bruke pengene sine på andre områder.

Takk til alle som deltok!