Hva skjer egentlig i AI-verdenen innen kundeservice?
– Få svarene på vårt frokostseminar 26. september. Eksperter fra Complit, Zendesk og Babelforce deler sine kunnskaper og erfaringer.
Vi har to spennende foredragsholdere med oss: Zendesk og Babelforce, begge kjent for å være i forkant når det gjelder å utnytte fremtidsrettet teknologi i kundeservice.
Dette er en fantastisk mulighet til å utforske alle de endeløse mulighetene som AI gir oss i kundeservice og lære mer om hvordan AI kan påvirke din bedrift i riktig retning. Dette blir en spennende og lærerik morgen, og vi håper du kan være med oss på denne oppdagelsesreisen.
Agenda:
Utviklingen av AI i kundeservice:
-
- Hvordan AI har transformert kundeservice.
- Eksempler på dagens beste praksis og teknologi.
Hva er neste?
-
- Fremtidige trender og teknologi innen AI.
- Muligheter og utfordringer i fremtidens kundeservice.
- Strategier for å forberede virksomheten din på den neste bølgen av AI-teknologi.
Hvordan forberede seg: Telefoni og AI:
-
- Integrasjon av AI i telefonisystemer.
Dato: 26. september, 2024
Tid: 08.30 – 11.00
Sted: Rebel, Oslo (se kart)
Sal/ konferanserom: Elisabeth
Spørsmål rettes til epost [email protected] eller telefon +47 94181230.
Bruk skjema under for påmelding: