Complit AS

Frokostseminar: AI i kundeservice

Hva skjer egentlig i AI-verdenen innen kundeservice?

– Få svarene på vårt frokostseminar 26. september. Eksperter fra Complit, Zendesk og Babelforce deler sine kunnskaper og erfaringer.

Vi har to spennende foredragsholdere med oss: Zendesk og Babelforce, begge kjent for å være i forkant når det gjelder å utnytte fremtidsrettet teknologi i kundeservice.

Dette er en fantastisk mulighet til å utforske alle de endeløse mulighetene som AI gir oss i kundeservice og lære mer om hvordan AI kan påvirke din bedrift i riktig retning. Dette blir en spennende og lærerik morgen, og vi håper du kan være med oss på denne oppdagelsesreisen.


Agenda:

Utviklingen av AI i kundeservice:

    • Hvordan AI har transformert kundeservice.
    • Eksempler på dagens beste praksis og teknologi.

Hva er neste?

    • Fremtidige trender og teknologi innen AI.
    • Muligheter og utfordringer i fremtidens kundeservice.
    • Strategier for å forberede virksomheten din på den neste bølgen av AI-teknologi.

Hvordan forberede seg: Telefoni og AI:

    • Integrasjon av AI i telefonisystemer.


Dato:
26. september, 2024
Tid: 08.30 – 11.00
Sted: Rebel, Oslo (se kart) 
Sal/ konferanserom: Elisabeth


Spørsmål
rettes til epost [email protected] eller telefon +47 94181230.


Bruk skjema under for påmelding:

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Samtykke