Siste nytt
AI som hjelpemiddel, ikke en erstatter – Av Rebecca Holder
Av Rebecca Holder, Senior CX Advisor i Complit AS. Det...
Learn moreEmpati og følelsesmessig intelligens i kundeservice
Teknologi er stadig i utvikler og automatiserer flere og flere...
Learn moreITSM og AI – et match made in heaven
IT Service Management (ITSM) har lenge vært en hjørnestein i...
Learn moreITSM: En hjørnestein i moderne IT-drift og viktigheten av riktig plattform og løsning
IT Service Management (ITSM) har utviklet seg fra å være...
Learn moreTelefoni? Bli kjent med Talkdesk og Babelforce: En sammenligning av fordeler
Både Talkdesk og Babelforce er populære valg for bedrifter som...
Learn moreDet er på tide å bytte ut gamle vaner med AI i kundeservice
Kundeservice har alltid vært en viktig del av enhver virksomhets...
Learn moreHva er egentlig Klaus? Og hvorfor er QA så viktig?
Zendesk har tatt et stort steg mot å forbedre kvaliteten...
Learn moreZendesk AI-agenter
Kunstig intelligens revolutionerer kundeservice med Zendesk AI-agenter Zendesk har introdusert...
Learn moreAI i kundeservice: Hva har vi lært det siste året, og hva bringer fremtiden?
Kunstig intelligens (AI) har revolusjonert måten vi lever og jobber...
Learn moreFrokostseminar: AI i kundeservice
Hva skjer egentlig i AI-verdenen innen kundeservice? – Få svarene...
Learn moreNøkkel-KPIer for å måle suksess med automatisering i kundeservice
Har du allerede integrert automatisering i kundestøtten din? Flott! Men...
Learn moreFlere og flere går for AI – hvorfor gjør ikke du?
Kundeservicedagene 2024 har vist det: AI er ikke lenger et...
Learn moreKundeservicedagene 2024: En Suksess for Complit!
Complit jubler over en strålende opplevelse på Kundeservicedagene 2024, der...
Learn moreBabelforce: En kraftfull løsning for kontaktsentre
Babelforce er en ledende leverandør av skybaserte kontaktsenterløsninger. De tilbyr...
Learn moreFrokostseminar: CX trender 2024
Vi ønsker å invitere deg med til Zendesk frokostseminar i...
Learn moreTalkdesk Webinar: Neste generasjons kontaktsenter
Er du klar til å revolusjonere bedriftens kontaktsenter? Bli med...
Learn moreHvordan kundeservice kan bidra til å realisere FNs bærekraftsmål
FNs bærekraftsmål (ESG) er en ambisiøs plan for å ta...
Learn moreBli bedre kjent med Talkdesk sin GenAI-løsning
Talkdesk er en ledende leverandør av skybaserte kontaktkentsenterløsninger. De tilbyr...
Learn moreHvordan velge den beste kundeserviceplattformen for din bedrift
I en verden der kunder har uendelige valgmuligheter, er god...
Learn moreHvordan velge riktig Zendesk-pakke for din bedrift
Zendesk tilbyr et bredt utvalg av pakker for å passe...
Learn moreZendesk Marketplace: En skattkiste av apper for å forbedre din kundeservice
Zendesk Marketplace: En skattkiste av apper for å forbedre din...
Learn moreZendesk AI: Fremtidens kundeservice
Kundeservice har alltid handlet om å gi den beste mulige...
Learn moreVi gleder oss til Kundeservicedagene 2024
Vi i Complit holder stand ved Kundeservicedagene 2024, som arrangeres...
Learn moreCX trender 2024 – rapporten er klar!
Zendesk er tilbake med den sjette årlige CX Trends-rapporten. I...
Learn moreCX trender i 2024: Personlig, bærekraftig og teknologidrevet
Kundeopplevelse (CX) er viktigere enn noen gang før. Forbrukere er...
Learn more6 måter å øke produktiviteten i kontaktsenteret med AI og automatisering
Moderne teknologi har revolusjonert måten bedrifter driver kontaktssentre på. Med...
Learn moreVel overstått frokostseminar om AI i kundeservice
Takk til alle som deltok på frokostseminaret: Hvordan AI revolusjonerer...
Learn moreZendesk Webinar: Unlocking CX Excellence
Unlock your CX excellence Et webinar der eksperter fra Zendesk...
Learn moreCSAT og KPI: Hvorfor er de viktige for kundeservice?
CSAT og KPI: Hvorfor er de viktige for kundeservice? Kundeservice...
Learn moreStolt sponsor av Zendesk Showcase – Stockholm
Kundeservice er i stadig utvikling, og AI-teknologi har raskt blitt...
Learn moreHvordan Chatbots og AI forsterker kundeopplevelsen
Chatbots har i løpet av de siste årene blitt en...
Learn moreKostnadsfri Kundeservice-analyse
I dagens konkurranseutsatte forretningsverden er kundetilfredshet og kundeopplevelse avgjørende faktorer...
Learn moreEksepsjonelle kundeseopplevelser
Et kvalitetsbevisst kundeserviceavdeling er hjørnesteinen for enhver vellykket virksomhet. Evnen...
Learn moreZendesks rapporterings- og analysefunksjoner
Zendesk er en kraftig kundeservicesoftware som lar deg kommunisere med...
Learn moreBli kjent med Zendesk Sell
Zendesk Sell er en skybasert salgsplattform som kan brukes til...
Learn moreGod kundeservice er avgjørende
God kundeservice er avgjørende for enhver bedrift. Kunder forventer å...
Learn more5 grunner til å velge Zendesk
Zendesk er en ledende plattform for kundeservice og salg som...
Learn moreHva er egentlig User Experience (UX)?
User Experience (UX) er avgjørende for enhver bedrift som ønsker...
Learn more