Complit jubler over en strålende opplevelse på Kundeservicedagene 2024, der vi deltok som et av hovedsponsorene. Konferansen, som ble holdt på Scandic Fornebu Hotel 5. og 6. juni, samlet et engasjert fagmiljø og ga oss en uvurderlig arena for å dele vår ekspertise og knytte verdifulle kontakter.
Temaet for Kundeservicedagene 2024 var «Kundelojalitet i usikre tider», et tema som resonerer sterkt i dagens dynamiske landskap. Gjennom en rekke inspirerende foredrag, innsikt og diskusjoner ble vi utfordret til å tenke nytt og innovativt om hvordan vi kan skape enestående kundeopplevelser som bygger lojalitet og tillit.
Et av høydepunktene for oss i Complit var presentasjonen av kundecase i samarbeid med vår kunde Easee. Sammen fikk vi demonstrert viktigheten av å optimalisere kundeservicereisen for å skape en sømløs kundeopplevelse, også i vanskelige tider.
Kundeservicedagene 2024 var en inspirasjonskilde og en verdifull læringsarena for Complit. Vi er takknemlige for muligheten til å ha deltatt i denne viktige begivenheten og ser frem til å fortsette å bidra til å forme fremtiden for kundeservice i Norge.
Vi i Complit ønsker å ta bruke den nye innsikten vi har fått for å forbedre oss ytterligere. Det er viktig for konsulentselskaper som oss å være et steg foran, slik at vi blir de beste rådgiverne for våre kunder. Det er alltid prioritert hos oss.
Vi sees igjen neste år!