Complit AS

Vi gleder oss til Kundeservicedagene 2024

Vi i Complit holder stand ved Kundeservicedagene 2024, som arrangeres av Tekna 5. til 6. juni 2024. Årets tema er kundelojalitet i tider preget av usikkerhet og rask teknologisk utvikling.

På standen vil vi, sammen med Zendesk, presentere våre løsninger som er utviklet for å forbedre kundeopplevelsen og øke kundelojaliten. Besøk standen vår under konferansen og lær mer om hvordan vi jobber med å levere noen av landes best kundeservice- og supportløsninger.

– Vi er svært fornøyde med å være en del av Kundeservicedagene 2024, sier Stig Carlsen, administrerende direktør i Complit. – Dette er en viktig konferanse for alle som jobber med kundeservice, og vi ser frem til å dele vår kunnskap og erfaring med deltakerne.

Usikkerhet og rask teknologisk utvikling

Usikkerhet og rask teknologisk utvikling er to viktige trender som påvirker kundeopplevelsen. I tider med usikkerhet er kunder mer opptatt av å få den beste verdien for pengene sine. De er også mer krevende og forventer produkter og tjenester som er brukervennlige og effektive.

Teknologisk utvikling har gjort det mulig for bedrifter å tilby kunder nye og innovative måter å samhandle med dem på. Dette kan være en fordel for bedrifter som ønsker å øke kundelojalitet, men det kan også være en utfordring hvis bedriftene ikke er godt nok forberedt.

Kundelojalitet

Kundelojalitet er viktig for alle bedrifter. Lojale kunder er mer sannsynlig å kjøpe igjen, anbefale bedriften til andre, og være mer tolerante overfor feil.

Det er mange ting bedrifter kan gjøre for å øke kundelojalitet. Noen viktige faktorer er å gi god verdi, lytte til kundene, og være innovative.

Complits løsninger

Complit tilbyr en rekke løsninger for å hjelpe bedrifter med å forbedre kundeopplevelsen og øke kundelojalitet. Våre løsninger inkluderer:

  • Kundeserviceplattformer som hjelper bedrifter med å automatisere og effektivisere kundeserviceprosessene
  • Kundedataanalyse som hjelper bedrifter å forstå kundene sine og deres behov
  • Kundeengasjement som hjelper bedrifter med å bygge relasjoner med kundene sine
  • AI-løsninger for kundeservice som blant annet bidrar til raskere håndtering henvendelser og automatisering

Kundeservicedagene 2024

Kundeservicedagene 2024 arrangeres av Tekna 5. til 6. juni på Scandic Fornebu Hotel, FORNEBU. Konferansen er Norges største og viktigste konferanse innen kundeservice.

Kontakt oss for mer informasjon:
[email protected]