Teknisk support som funksjon spenner over mange dispipliner. Mennesker, kompetanse, prosesser og verktøy skal spille sammen for å produsere en tjeneste med forutsigbar servicegrad og kostand.
For enkelte kunder kan det være kostandseffektivt å kjøpe dette som en tjeneste. Vi har en inhouse supportorganisasjon som betjener mange ulike oppdragsgivere og teknologier.
- Våre tjenester kan benyttes som intern support for egne ansatte på selskapets IT plattform eller som ekstern support på selskapets produkter for selskapets kunder og partnere
- Alle våre konsulenter jobber fra vår servicedesk i Norge. De ansatte holder høyt nivå og er erfarne brukere av både saksbehandlingsløsninger og ulike typer applikasjoner som ofte benyttes i et supportsenter. Vi har kjernekompetanse på en rekke standardløsninger fra de store produsentene av teknologi som Microsoft, AWS og Zendesk. Alle våre konsulenter har en eller flere tekniske sertifiseringer. I tillegg bygger vi spesifikk kompentanse på oppdragsgivers teknologi når vi skal produsere support på kundespesifikke løsninger og teknologier
- Vi kan levere tjenesten inklusive saksbehandlingsplattform eller vi kan jobbe i oppdragsgivers plattform
- Vi kan levere ulike nivåer av supportfunksjonen og i ulike grader av samhandling med oppdragsgivers egne ressurser. Vi vil operere som en integrert del av oppdragsgivers support-stack, og vi opptrer på vegne av oppdragsgiver i alle møter med kunden
- Vi tilpasser tjenesten til din bedrift og sørger for at branding, kontaktflater, tilgjengelighet, åpningstider, responstider og servicegrad samsvarer med din bedrifts behov