Selskapet har hovedkontor i San Francisco og kontorer over hele verden. Vi har implementert Zendesk for mange selskaper gjennom årene, og vi opererer vårt eget Zendesk miljø som vi benytter til løpende support og kundeservicetjenester. Vi har erfaring fra krevende Zendesk prosjekter, og vi er eneste Premier Zendesk Partner i Norge.
Om Zendesk-plattformen:
- Zendesk er multikanal plattform for håndtering av kundehevendelser og salgsprosesser. Løsningen er rangert i Gartner Groups Magic Quadrant for CRM Customer Engagement Center Software. Zendesk støtter omnichannel kundeservice med kanaler som epost, webskjema, telefoni, chat, portal, sms og sosiale medier.
- Zendesk Sell er en CRM plattform for håndtering av kunder og salgsprosesser, og har integrasjon med Zendesk Support.
- Zendesk har sterk støtte for strukturerte arbeidsprosesser og avansert automatisering. Med en tilpasset kategoriseringsstruktur oppnår man god kontroll på arbeidsflyter, og legger grunnlaget for rapportering og innsikt med Zendesk Explore.
- Det finnes en lang rekke ferdige integrasjoner tilgjengelige på Zendesk Marketplace. Det er i tillegg store muligheter for custom integrasjoner og egne apps i Zendesk Support, slik at Zendesk kan integreres med andre applikasjoner. Løsningen er rask å komme i gang med, men har samtidig kraftig funksjonalitet for kunder som trenger en kompleks og utbyggbar plattform.
Mer om Zendesk

