Våre løsninger

Vi leverer den digitale plattformen for support, servicedesk og kundeservice
 
 

Ticketing

Vi tilbyr omfattende konsultasjon for å forstå bedriftens unike behov og deretter implementerer vi løsninger som automatiserer og strømlinjeformer håndteringen av henvendelser. Våre systemer integrerer avanserte funksjoner som analyseverktøy for ytelsesovervåkning og tilpassede rapporter, noe som gir bedrifter muligheten til å levere enestående kundeservice.

Chatbots

Vi spesialiserer oss på å implementere effektive chatbots som forbedrer kundeserviceopplevelsen. Våre chatbots er intelligent designet for å svare på vanlige spørsmål og rute komplekse henvendelser til riktig ressurs. Vi integrerer avanserte NLP-algoritmer og kontinuerlig optimaliserer ytelsen for å sikre sømløs interaksjon.

Effektivisering av kundehenvendelser

Med visjonen om å endre fremtidens arbeid, i dag, forenkler vår AI-drevne plattform måten folk jobber på. Vi gjør ansatte mer verdifulle ved å gjøre jobbene deres mer givende og motiverende med vår beste teknologi. Med en enkel-å-implementere og lett-å-integrer AI-plattform, gir vi operasjonell effektivitet for bedrifter å skalere kontinuerlig.

Telefoni

Talkdesk er en global markedsleder innenfor cloudbasert kontaktsenter. Selskapet har hovedkontor i SanFrancisco og har ansatte over hele verden. For mer avanserte telefoniløsninger som skal benyttes sammen med Zendesk er Talkdesk er kraftfullt alternativ. Vi benytter Talkdesk Telefoni i vår egen servicedesk integrert med Zendesk, og vi er Talkdesk Partner i Norge.

 

Vil du vite mer?

Ta gjerne kontakt med oss for mer detaljert informasjon om våre tjenester og produkter.