Våre løsninger

Vi jobber med flere leverandører for å kunne tilby de riktige verktøyene din bedrift trenger for å lykkes innen support og kundeservice.
 
 

Ticketing

Vi tilbyr en omfattende konsulteringsprosess for å forstå din bedrifts unike behov og mål for kundeservice. Basert på denne forståelsen, implementerer vi skreddersydde løsninger som automatiserer og strømlinjeformer håndteringen av henvendelser.

Chatbots

I en tid preget av høye forventninger fra kunder, er det avgjørende å tilby enestående kundeservice. Våre avanserte chatbots er nøkkelen til å oppnå dette målet. De er intelligent designet for å håndtere et bredt spekter av oppgaver, fra å besvare enkle spørsmål til å håndtere komplekse henvendelser, og dermed frigjøre tid for dine kundeservicemedarbeidere til å fokusere på mer krevende oppgaver.

AI og effektivisering 

Complit transformerer arbeidsflyten med en banebrytende AI-plattform. Vi styrker medarbeidere gjennom engasjerende og givende arbeidsoppgaver, støttet av avansert teknologi. Våre brukervennlige og sømløst integrerte plattformer frigjør tid og ressurser, slik at bedrifter kan skalere kontinuerlig og oppnå sine mål. Vi er din partner for valg av riktig AI-verktøy og en fremtidsrettet arbeidsplass.

Telefoni/ Voicebot og AI

Enestående kundeservice mer avgjørende enn noen gang for bedrifters suksess og telefoni i kundeservice fortsetter å være en viktig kanal for mange kunder. Vi i Complit er her for å hjelpe deg med å optimalisere denne kanalen. Våre rådgivere kan tilby skreddersydde løsninger for å forbedre kundeopplevelsen, øke effektiviteten og redusere kostnader. Med AI og Voicebot kan vi automatisere store deler av kundereisen som direkte bidrar til økt kundetilfredshet.

Vil du vite mer?

Ta gjerne kontakt med oss for mer detaljert informasjon om våre tjenester og produkter.