Zendesk Talk – Callsenter integrert i ticketløsningen

Zendesk Talk Norge

Zendesk Talk gir kundene mulighet til å ringe inn til kundeservice. La kundene ta kontakt med support via et callsenter som er bygget inn i Zendesk sin ticketløsning.

Ring kundeservice

Det er viktig å la kundene ta kontakt i kommunikasjonskanalene de foretrekker. Zendesk er en omnikanal kundeservice løsning som også inkluderer telefoni og callsenter. Det er mange grunner til at kunder foretrekker telefonsupport og å ringe kundeservice. Telefonsupport er raskt, det kan spare deg for lange e-postdialoger og man får i mange tilfeller eliminert eventuelle misforståelser. På denne måten korter man ned behandlingstiden på en supporthenvendelse og øker graden av kundetilfredshet.

Callsenter software

Zendesk Talk er en cloudbasert callsenter softeware bygget inn i Zendesk Support sin ticketløsning. Dette gjør at kundeservice kan gi telefon-support fra den samme plattformen hvor de behandler supporthenvendelser fra andre kommunikasjonskanaler. På den måten har de full oversikt over historikk og tidligere samhandlinger med support. Telefonhenvendelsen blir automatisk opprettet som en ticket med taleopptak vedlagt om ønskelig. Med tilgang til hjelpesenter og andre verktøy til å gi gode og raske svar, kan kundemedarbeiderne fokusere på samtalen og gi gode svar, fremfor alt det tekniske rundt.

Analyseverktøy i sanntid

Telefonsupport skjer i sanntid, derfor er det viktig med verktøy som hjelper deg å yte profesjonell telefonsupport i sanntid. Løsningen tilbyr avansert IVR og ruting mellom grupper, overvåkning av kø i sanntid. Man har i tillegg analyseverktøy som gjør at man kan identifisere flaskehalser og optimalisere telefonsupporten i tråd med servicemålene til bedriften.

Complit er et spesialisert IT-selskap med tung kunnskap innen kundeservice løsninger, support, servicedesk outsourcing og managed services. Vi er eneste norske sertifiserte Zendesk partner og har satt opp support løsningen og Zendesk chat for flere store norske kunder. Vi bruker også Zendesk internt i vår servicedesk. Dette gjør at vi i tillegg har praktisk erfaring med bruk og optimalisering av supportløsningen.

Vi bistår både med valg av løsning, implementering og adopsjon. Samt at vi bistår med strukturering og videreutvikling av eksisterende løsninger. På prosjekter bistår vi kunden gjennom hele prosessen og tar ansvar for prosjektgjennomføring, rådgivning og teknisk implementering. Vårt mål er å gjøre våre kunder bedre rustet til å gi sine kunder gode kundeopplevelser hver eneste dag.