Zendesk Partner Norge

Master Zendesk Partner Norge

Complit er Zendesk Partner lokalisert i Norge. Vi har erfaring fra over 60 prosjekter og har tre Zendesk sertifiserte medarbeidere. Les mer her.

Vi har vært Zendesk partner i fem år og bruker Zendesk på daglig basis. Fordi vi jobber såpass aktivt med Zendesk har vi gode forutsetninger for å hjelpe våre kunder med alle problemstillinger som omhandler Zendesk.

Vi kan tilby chatbot på norsk integrert med Zendesk chat, lokale utviklere og konsulenter med lang Zendesk erfaring. Lurer du på hvordan vi kan bistå din bedrift?

Hvorfor Digital Kundeservice er viktig

Dagens sluttkunder krever mye av kundeservice spesielt hva gjelder tilgjengelighet og kort responstid. Gode digitale løsninger for kundeservice er essensielt for bedrifter som ønsker yte profesjonell kundeservice.

Complit hjelper bedrifter med valg av løsning, implementering og tilpasning av digital kundeservice. Vi hjelper bedrifter med både grunnleggende oppsett og utvikling av eksisterende løsninger. Vi veileder kundene gjennom hele prosessen og tar ansvaret for prosjektstyring, gjennomføring, rådgiving og teknisk implementering. Vårt mål er å gjøre kundene våre utstyrt med de beste verktøyene innen Digital kundeservice. Som et resultat gjør vi alle våre kunder rustet til å skape gode kundeopplevelser for egne kunder - hver dag.

Zendesk Master Partner 

Complit er eneste sertifiserte Zendesk Master Partner i Norge. Vi hjelper kunder med alle problemstillinger og behov knyttet til Zendesk. Etter fem år som Zendesk partner er spekteret av ulike Zendesk løsninger og tilpasninger vi har gjort bredt. Vi hjelper kunder med alt fra første implementering av Zendesk. Videre hjelper vi kunder som har brukt Zendesk lenge, med å omstrukturere og optimalisere løsningen opp mot dagens arbeidsflyt. Det er så mange løsninger og muligheter for å optimalisere Zendesk. Har du som bedrift frem til nå kun brukt Zendesk ute av boksen, venter en åpenbaring av muligheter.