Zendesk Chat – la kundene chatte med kundeservice

Zendesk chat Norge

Zendesk Chat lar kundene dine chatte med kundeservice i en live chat. Live chat meldinger skaper en personlig interaksjon, med kunder som ønsker support. Chat er en rask og effektiv måte å tilby kundene hjelp på.

Klikk på Kundestøtte og Generell henvendelse nederst i høyre hjørne og bli kontaktet for en uforpliktende prat.

Fordelene med en betjent live chat

Noen av fordelene med en betjent live chat er at kundene får hjelp raskt og rask service gir fornøyde kunder.

Legger man chat-widgeten lagt på sider hvor man selger varer eller tjenester som f.eks. nettbutikk, kan man treffe kundene i kjøpsøyeblikket. Dette tredobler sannsynligheten for at kunden gjennomfører et kjøp.

Zendesk Chat - la kundene chatte med kundeservice

Automatisert, proaktiv chat

Med Zendesk chat har man muligheten til å starte en automatisert, proaktiv chat og henvende seg til kundene før de selv ber om hjelp. F.eks. om en kunde bruker lang tid en side, kan du høre om de ønsker assistanse. Med en proaktiv live chat, øker man sannsynligheten for en konvertering.

Support via chat app

Zendesk Chat muliggjør også support via chat app, så du er tilgjengelig på mobil. Zendesk lar deg også flytte dialogen til e-post. Dette er en fordel i sammenheng med henvendelser som tar noe lenger tid å behandle, eller som krever oppfølging.