Løsninger for kundeservice og support

Digitale løsninger for fremtidens kundeservice

Dagens kunder stiller store krav til kundeservice i form av tilgjengelighet og respons. Gode digitale løsninger for kundeservice og saksbehandlingssystem i kundesenteret, er en forutsetning for bedrifter som vil levere profesjonell kundeservice. 

Complit bistår både med valg av løsning, implementering og adopsjon, samt at vi bistår med strukturering og videreutvikling av eksisterende løsninger. Vi bistår gjennom hele prosessen og tar ansvar for prosjektgjennomføring, rådgivning og teknisk implementering. Vårt mål er å gjøre våre kunder bedre rustet til å gi sine kunder gode kundeopplevelser hver eneste dag. 

Klikk på Kundestøtte og Generell henvendelse nederst i høyre hjørne og bli kontaktet for en uforpliktende prat.

Zendesk 

Vi er eneste Zendesk partner i Norge, og vi bistår kunder med alle typer behov innenfor Zendesk området. Vi har tung Zendesk kompetanse og har lang erfaring i bruk av løsningen i ulike oppsett.  Vi bistår både nye kunder med den første implementeringen, samt at vi hjelper kunder som har kjørt løsningen en stund med restrukturering og optimalisering. 

Zendesk support Norge

Zendesk Support

Zendesk Support utgjør grunnmuren i den operasjonelle kundeservicen. Support-løsningen er en multikanal ticket løsning, hvor alle henvendelser blir håndtert i et felles support ticket system. Support-løsningen håndterer køer, arbeidsflyter, prioriteringer, SLA overvåkning, integrasjoner og rapportering på en effektiv måte. Med markoer, visninger, triggere og automatiseringer kan man effektivisere arbeidsflyten i kundesenteret slik at medarbeidere på kundesenteret kan bruke tiden på de viktigste oppgavene.

Les mer her

Zendesk chat Norge

Zendesk Chat

Zendesk Chat gir kundene mulighet til rask og effektiv chat med kundeservice. Chat-løsningen er helt integrert med Zendesk support. Det opprettes automatisk en ticket når en ny chat sesjon startes. Chat widgeten kan plasseres på bedriftens websider, der det er mest hensiktsmessig. På denne måten er det mulig for kundeservice å gi support via chat, direkte fra ulike nettsider.

Les mer her

Zendesk Guide

Zendesk Guide Norge

Zendesk Guide gir muligheter for å bygge hjelpesenter som gir kundene svar på ofte stilte spørsmål. Hjelpesenteret er en webportal som kan integreres med bedriftens øvrige websider for en integrert opplevelse. I tillegg kan artikler i Zendesk Guide brukes for intern dokumentasjon av prosesser, rutiner og faglig innhold slik at kunnskap deles effektivt mellom ansatte.

Les mer her

Zendesk Talk Norge

Zendesk Talk

Zendesk Talk er en skybasert Callsenter software, innebygd i Zendesk. Dette gjør at kunder kan ringe inn til et callsenter, som eksisterer i miljøet kundeservice behandler henvendelser fra andre kommunikasjonskanaler. På denne måten har de kontaktinformasjon og tidligere historikk tilgjengelig under samtalen. Dette gjør at man kan fokusere mer på samtalen fremfor å registrere informasjon. 

Zendesk Explore Norge

Zendesk Explore

Zendesk Explore er et analyseverktøy som lar bedrifter måle eksisterende kundeopplevelser og visualiserer bedriftens forbedringspotensiale. Det er lettere å optimalisere eksisterende kundeservice når man kan navigere med faktiske tall og målinger. Zendesk Explore muliggjør i tillegg en dypere forståelse av kundene, I tillegg til hva bediften gjør som fungerer og ikke fungerer.

Chatbots

Chatbots automatiserer deler av kundedialogen, og er en veldig kostnadseffektiv måte å besvare ofte stilte spørsmål fra kunder på. Med innovative chatbotløsninger kan man redusere kostander knyttet til de trivielle henvendelsene. Samtidig som ansatte på kundesenteret, får bruke mer tid på de typer henvendelser som krever menneskelig interaksjon med kunde.  

Chatbot-løsningen gir mulighet for sømløs integrasjon mellom automatisert chat og betjent chat. På denne måten kan chatboten sende samtaler over til en betjent Chat operatør når dette er ønskelig. Vi samarbeider med ledende leverandører av teknologi og kan levere chatbots med full Zendesk integrasjon og støtte for norsk språk. 

Voice of the Customer løsninger

Tilbakemeldinger fra kunder er et viktig for alle virksomheter. Ved å samle inn tilbakemeldinger fra kunder både på faste tidspunkter og trigget av interaksjoner med kunder. Kan man få samlet inn tilbakemeldinger som gir en bredere forståelse, av hvordan kundene oppfatter interaksjonen med din bedrift. 

Oppfølging av individuelle tilbakemeldinger skjer via integrasjon mellom en feedback management løsning og en ticket løsning. Da blir alle actions utløst av en tilbakemelding håndtert på en strukturert måte. Rapportering av kundefeedback kan skje via online dashboards, eller statiske rapporter som sendes ut på faste tidspunkter. Vi samarbeider med ledende leverandører av feedback managemenet løsninger og kan tilby løsninger for de fleste behov.