Outsourcing kundeservice – Frigjør tid og ressurser

Outsourcing av kundeservice er et smart valg som frigjør tid og ressurser for mange bedrifter. Flere store bedrifter har valgt å outsource kundeservice til oss. Vil du vite mer? Klikk på knappen nedenfor og bli kontaktet.

IT servicedesk outsourcing

Complit er et norsk IT selskap som blant annet tilbyr IT servicedesk outsourcing. Enten du ønsker support på enkeltprodukter eller full IT servicedesk eller kundeservice. Vi tilpasser tjenesten til din bedrift og sørger for at branding, kontaktflater, tilgjengelighet, åpningstider, responstider og servicegrad samsvarer med din bedrift sine behov. 

Servicedesk konsulenter 

Våre servicedesk konsulenter jobber in-house på vår service desk avdeling i Tønsberg, Norge. De ansatte holder høyt nivå og sertifiseres kvartalsvis innenfor egne kompetanseområder. Alle bedrifter som velger å outsource sin kundeservice til oss, får tildelt en eller flere dedikerte servicedesk konsulenter. Konsulentene våre samarbeider og avlaster om store mengder supporthenvendelser skulle oppstå hos en eller flere bedrifter.

Profesjonell kundeservice

Profesjonell kundeservice er viktig for oss. Vi har lang erfaring med support og kundeservice for et bredt spekter av ulike kunder. Våre Servicedesk konsulenter jobber etter interne SLAer, så din bedrifts SLA sjelden eller aldri blir brutt. Konsulentene våre blir også målt på grad av kundeservice og jobber stadig med å optimalisere og effektivisere supporten de gir.

Kundeservice og spesielt profesjonell kundeservice bør være et prioritert konkurransefortrinn for alle bedrifter. Vi hjelper bedrifter å muliggjøre dette. Klikk på knappen nedenfor og bli kontaktet med mer informasjon om outsourcing av kundeservice.

Servicedesk outsourcing kundeservice Norge