Skap varige relasjoner med Zendesk
Sterke relasjoner starter med sterke interaksjoner. Zendesk lar deg tilpasse kundeopplevelser samtidig som du bygger lojalitet og øker inntekten.

Zendesk kundeservice
Kunder kommer til deg og forventer svar. Møt dem der de er, på tvers av alle kanaler, og tilpass samtalen rundt deres eksakte behov.Zendesk salgsverktøy
Med Zendesk Sell kan du bygge solide salgsteam og øke produktiviteten. Møt kundens forventninger ved å bygge gode Pipelines.Sunshine plattform
Nå enklere ut til kunden. Sunshine gir utviklerne alt de trenger for å bygge tilpassede opplevelser på mobil-, nett- eller sosiale apper.Marketplace
Få tilgang til Zendesk Marketplace og finn apper, temaer og alt du skulle trenge for å skape de beste kundeopplevelsene.
Sentralisert
Zendesk tilbyr en sentralisert plattform for å administrere forespørsler på tvers av flere kanaler som e-post, chat, sosiale medier og telefon, noe som gjør det mulig for bedrifter å levere effektiv kundestøtte.

Enkel å bruke
Zendesks brukervennlige grensesnitt og tilpassbare arbeidsflyter gjør det enkelt for bedrifter å sette opp og administrere sine kundestøtteoperasjoner uten å kreve omfattende teknisk kunnskap.

Rapportering
Detaljerte analyse- og rapporteringsverktøy som lar bedrifter spore og måle nøkkelberegninger knyttet til kundestøtte, slik at de kan identifisere trender og forbedringsområder i deres støtteoperasjoner.
Kom i gang med Zendesk
Service som er nært og personlig
En av de viktigste fordelene med å bruke Zendesk er at det lar bedrifter sentralisere sine støttekanaler, inkludert e-post, chat og telefon, til en enkelt plattform. Dette betyr at kundeservice agenter enkelt kan administrere og svare på kundehenvendelser fra ett sted, noe som forbedrer responstidene og reduserer risikoen for at kundehenvendelser faller igjennom.


Dokumentasjon
En annen fordel med Zendesk er dens kraftige rapporterings- og analysefunksjoner. Med detaljerte beregninger og innsikt i kundeadferd og støtteytelse, kan bedrifter ta datadrevne beslutninger for å forbedre støtteprosessene sine og gi en bedre kundeopplevelse.