Chatbots er snart noe alle har som en del av sin digitale kundeserviceplattform. Kindly er en norsk leverandør av Chatbot løsninger, og er ledende på chatbot-teknologi. Løsningen brukes av en rekke kjente selskaper, og har vist seg å være en robust løsning som håndterer store volumer og komplekse strukturer. Selskapet har solide eiere og er i sterk vekst. Løsninger brukes av ledende selskaper i inn og utland.
- Kindly har unike konverteringsløsninger som i snitt bidrar med 5-10% økt konvertering, og leverer i snitt mellom 30-90% automatisering
- Kindly har lokale språkmodeller og tilpasses unikt for hvert enkelt språk
- Kindly har integrasjonsmuligheter mot Zendesk og er det beste valget av chatbot for kunder som har Zendesk som sin kundeserviceplattform
- Kindly har åpne API’er slik at integrasjonsmulighetene er store
- Kindly plattformen er ledende på teknologi, og har unike ML-verktøy (Kindly Insights) som gjør arbeidet med chatbot etter implementering mer effektivt ved at chatboten lærer basert på kundenes input

